DIAR-IE 16.DEC.2012

Dear Diar-Ie,
   
Subhanallah.. lagi dua minggu sebelum cuti sekolah habiss. Hatta, tidak lama lagila saya bakal kembali ke asrama~ :'(
Sedih sedih jugak. Tapi kepada semua budak tahun 1996, next year turn kita ambil tugas sebagai calon SPM 2013. Takut juga sebab saya mengaku saya tidak belajar banyak time cuti ni. Ada tu ada la tapi saya hanya fokus Add.Maths, Fizik, Chemist. Itu pun tak banyak sangat tapi alhamdulillah saya sudah faham beberapa konsep ilmu tu. 
In Shaa Allah, saya berjanji untuk berusaha bersungguh-sungguh tahun depan. Saya buat ni semua demi Allah SWT dan ibu dan ayah. Terlalu banyak jasa mereka kepada saya.
Fatina, tolongla sedar dari mimpi tu! Struggle. Jangan pernah berputus asa.


Janji Allah yang saya sentiasa pegang adalah;

"Allah tidak akan beri ujian kepada seseorang hamba-Nya melainkan dia mampu menghadapinya."
"Allah tahu kita mampu menghadapimya kerana Allah lebih mengetahui kelebihan yang ada dalam diri kita. Kerana Allah Maha Mengetahui."

So. memang saya pun manusia yang lemah. Ada jatuh turunnya, naik berdirinya. Apa yang penting niat kita. In Shaa Allah kita boleh kecapinya.


 Go FATINA & 0913 yang lain. Jangan biar SEMANGAT itu hilang. I know u can because Allah SWT know u can do it!
:D

Comments

  1. WE are together to achieve stret a in this spm .inshaallah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts